15 Mart 2012 Perşembe

Topuz Tokası Yapımı


Merhabalar, bu tokaları pazarda görmüştüm ama dikkat etmemiştim Nila' da görünce bende bir deneyeyim dedim. Benim öyle bir tokam olmadığı için evdeki lastik bir tokayı sık iğne olarak etrafını döndüm ve o sık iğnelere kadife ipi her ilmeğe tek batarak ördüm. Lastik tokayla da yapılabileceğini göstermek istedim, umarım faydam dokunur. Sizler daha güzelini yaparsınız :) Sevgiler :)







                                                          Toka lastiği

                                                  Sık iğneyle örülmüş hali
                                                            Buda final :)

4 yorum:

  1. Eline sağlık çok yardımcı oldun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zafer Hoca ne demek yardımcı olduysam mutlu olurum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Mehmet bingöl sorunuza geç cevap verdim kusura bakmayın :( Bu ipi yün satan tuhafiye türü bir yerden almıştım sanırım yüncüler de bulabilirsiniz. Umarım yardımcı olmuşumdur :)

      Sil